Brimar Archive

  • Gene bana oldukca karisik gelen bir kodlama sistemi. Oldukca genis bir yelpaze icermekte. Bildigim kadari ile ozellikle amerikali ureticiler tarafindan yogun sekilde kullanilmistir. Benzer YazılarKısa Bir 300B TarihçesiŞu Meşhur Topraklama Konusu! Bölüm IMundorf Silver/Gold yorumuLamba Konusuna Giriş

    Brimar Kodlar

    Gene bana oldukca karisik gelen bir kodlama sistemi. Oldukca genis bir yelpaze icermekte. Bildigim kadari ile ozellikle amerikali ureticiler tarafindan yogun sekilde kullanilmistir. Benzer YazılarŞu Meşhur Topraklama Konusu! Bölüm IAmpliler ve Güç KaynaklarıAvrupa Lamba KodlarıLinux Tabanlı Bir MPD Müzik Sunucusu